poniedziałek, 5 października 2015

Zadanie na dziś- dla ciebie i dla mnie :*

Jestem swoim najlepszym psychoterapeutą, najlepszym lekarzem, dietetykiem, trenerem, coachem, motywatorem. To niesamowite jakim świetnym specjalistą jestem.

Zastanawiasz się pewnie czemu to pisze i co chce ci przekazać.Chcę ci powiedzieć jaka niesamowita jesteś. Jeśli wszystko już zawiedzie i żadna pomoc nie będzie skuteczna to jest zawsze nadzieja- Ty nią jesteś. Nawet przez myśl ci nie przejdzie jak wiele siły jest w tobie. Szukasz pomocy u innych, błądzisz, pytasz, a czy zapytałaś o rade siebie? Ufasz innym a czy zaufałaś sobie? Chwalisz innych a kiedy pochwaliłaś siebie? Czasem zamknę oczy i zastanawiam się skąd we mnie taka moc, jak to się dzieje, skąd ta determinacja i siła. Bywa, że znika to wszystko tracę nadzieję i jestem taka maleńka, ale ktoś mi szepcze do ucha ,,uwierz Kochanie ty możesz wszystko".

Chcę ci dziś powiedzieć:

-jesteś niesamowita

-jesteś silna

-jesteś piękna

-jesteś niepowtarzalna

-jesteś jedyna w swoim rodzaju

Proszę:

-nie krzycz już na siebie

-nie obwiniaj siebie

-pozwól sobie na popełnianie błędów

-przeproś siebie

- zapytaj siebie ,,Kochanie jak ci mogę pomóc?"

Zadanie na dziś dla ciebie i dla mnie- zrób Listę Sukcesów i wypisz wszystko co do tej pory ci się udało, wszystko co pokazało jaka drzemie w tobie ogromna moc. Minimum 10 punktów, bez marudzenia i nie ma ,,ja nie potrafię".

Uśmiechnij się:) Nie oglądaj się na przeszłość, zobacz ile już dokonałaś:* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz