poniedziałek, 5 października 2015

Wieszak na naszyjniki DIY

W najnowszej Superlini możemy znaleźć m.in. artykuł, w którym dowiemy

się czego nam tak naprawdę brakuje, gdy sięgamy po "coś dobrego".

Opiszę to bardzo skrótowo.  Sięgamy po:

- dlaczego to robimy...Czekolada:

- świadczy o głodzie miłości Nabiał:

- ochotę na niego mają osoby smutne, depresyjnePieczywo, ryż, makarony:

- sięgamy po nie, gdy szukamy ukojenia i uspokojenia Dania pikantne:

- apatyt na nie mają Ci, którym brakuje ekscytujących przeżyć, którzy chcą intensywnie doświadczać życiaSłone przekąski:

- jemy je, aby rozładować napięciePotrawy wysokotłuszczowe:

- chętkę na nie mają osoby bojące się wewnętrznej pustkiCukierki:

- opychamy się nimi, bo w sprzedaży brakuje słodkich owoców, które dostarczały energii naszym przodkomOrzechy i masło orzechowe:

- sięganie po nie świadczy o potrzebie zabawy 

Jest

również opisanie, jak sobie pomóc. Ja się dowiedziałam, że dzięki temu,

iż prowadzę bloga mam mniejszą ochotę na "coś dobrego", bo w ten sposób

uwalniam emocje. Dowiedziałam się również, że naukowcy

proponują jedzenie 9 razy dziennie. Podzielili wolontariuszy na 2 grupy.

Jedna jadła mniej niż 6 posiłków dziennie, a druga 9 (oczywiście

mniejszych). Ci, którzy jedli częściej szybciej zrzucali kilogramy. Hmmm...

Oprócz

tego znalazłam też wiele innych, przydatnych informacji. Zachęcam więc

do kupna (kosztuje 6,99zł). A jeśli jesteście cierpliwe, to na ich

stronie znajdziecie wybrane artykuły, tylko że z dużym opóźnieniem.

Niestety. http://superlinia.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz